torsdag, maj 19, 2011

Vilodag och gottebord!

Som sagt, inget gym idag utan vila.. Var planen iallafall..
Efter gröten imorse och ett par timmar framför datorn ryckte det lite lätt i baksida lår efter benpasset med Bandoolan och jag insåg att det enda sättet att tillfredsställa nerven var att ta tag i intervallträningen..
Så ut i stora trappan och rusa! Fan vad gött det var. (Efteråt, allt annat är ren och skär lögn;)

Fönstershopping på stan och lite kaffe på det hann jag innan gymmet ringde och hade fått återbud på Pump- instruktören för kvällen.
Vad göra?
Ja, inte säger jag då nej när man ber snällt.. så vila eller inte- nu har jag genomfört 30 min kvalité crossfit och röven med baksida ben skriker att jag snart är dödens!!

Tur att det är överkropp på schemat imorgon haha..

Gotte kom idag:




Och detta har jag letat efter lääänge!! Och så av en slump hittade jag dem på Maxi :) Suveränt!

Nu ska det göras glass i stora lass!!!

Inga kommentarer: