söndag, november 14, 2010

Kvalité

När det inte finns ork och tid för så mycket egna utsvävningar passar jag på att hålla kvalitetstid med så många kan och så ofta det bara går. Hela förra helgen var ett stort rosa bubbelfluff med mys, och den helgen verkar inte vara sämre.. Jag njuter.

Fredagens stora händelse var JFlex julaftonsögon då han fick mitt lilla -pepp-paket jag köpt (något så enkelt som pepparkaks-te :) att dricka de sista veckorna inför DC. Jag var så spänd på vad han skulle tycka, men det gick hem!! Dubbel glädje!
Bjussar på en stulen gammal bild av dagsformen

Körde mina rehabövningar medans han slet som en oxe i gymmet och sedan gjorde vi en liten poseringskoll och tog lite bilder. Han är brrrrra!!!! Ska bli så grymt att se honom på DC.
Gemensam cardio på löpbandet och sedan åkte jag hem för familjemys.


Igår blev det helkväll med Vera. Sushi, plockgodis och glass.. Och filmen sex and the City. Vi snackar helylle- tjejkväll som avslutades någon gång på natten med spådomar och tarotkort.. Tack gumman!!


Nu ska pappa firas hela dagen :)

Inga kommentarer: