torsdag, november 04, 2010

Är det någon som vet??

... hur man gör för att kunna spara bilder man får med mms? Det går fan inte med nya Xmini Pro från Ericsson.. det är ju helt galet!! Snacka om att tekniken går BAKÅT, inte ens bluetooth- funktionen går att använda men Ericsson lovar att titta på detta inför de nyare modellerna.. Hallå?! Vad har jag lagt mina pengar på? Suck..

Annars; Godmorgon och välkomna till min torsdag!!
Käkar frukost och förbereder mig inför min sista dag på akuten. Fyra veckor har varit en fis i rymden och jag har separationsångest!!
Så idag ska jag bjuda syrrorna på mysfrukost och besöka ambulansen. Dagen kommer att försvinna lika snabbt som den startade.

Kvällen blir några timmar på gymmet, egenträningen består av bröst och en halvtimme funktionellt, efter det blir det myskväll hemma.

Hoppas ni får en trevlig torsdag!!

2 kommentarer:

Robin sa...

I mms:et håll inne på bilden så får du upp en meny, där spara finns har jag för mig..

O förresten har dom fixat uppdatering till din mobil så byt programvaran till 2.1.

Läs:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/xperiax10minipro?cc=se&lc=sv

http://www.swedroid.se/sony-ericsson-slapper-2-1-uppdateringen/

Anonym sa...

de har i den nya fixat så man kan skicka kontakter via bluetooth även bilder, det gick att lösa innan via ett program som finns att ladda ner gratis