onsdag, november 24, 2010

Framåt framåt!!!

Jag vill inte skriva mer om rehab det är lika tråkigt som att utföra den.. Men idag blir det ändå lite, och i en trevligare ton :)
Haft "samstämnings-möte" med läkaren, sjukgymnasten och kommande chef idag. Mycket trevligt, proffsigt och effektivt. På en halvtimme lyckades vi skapa så pass mycket trygghet för mig i skadan att jag känner att allt faktiskt kommer att bli okej. Inte bara för att jag själv sliter, utan för att det finns andra människor som vill och kan och orkar hjälpa mig att bli hel och funktionsduglig igen. (Vart är gilla- knappen??)
Så en process som inte varit möjlig på fem år har idag sparkats igenom på en klack. Intressant det där..
Imorgon har jag dejt med sjukgymnasten och sedan samtal igen med chefen. Efter det ytterligare samtal med doktorn, sen bara väntan på magnetröntgen den 14/12.
Sen ska det sparkas! Röv! :)

Inga kommentarer: