tisdag, november 16, 2010

Halvlek

Halva tisdagen har gått och jag har mycket kvar att ge ;)
Bestämde mig igårkväll för att ta mig upp riktigt tidigt idag om bäckenet tillät, så när jag klockan ringde vid 06 kände jag efter en liten stund sen gick jag upp!! Så fram tills nu har jag hunnit med att köra 45min indoor walking, promenera 45 minuter, varit iväg och bytt min trasiga dammsugare, köpt ett par nya (samma som förra året) gummiklädda stövlar för myspromenader i vinter.. OCH! Varit tillbaka på gymmet och kört rehab- övningar i 30 minuter.
Visst är jag duktig!! :)

Nu käkar jag lunch, sen ska jag städa lite med nya dammsugaren, tona håret (pyssel pyssel) kanske blir lite klippning med.. har inte bestämt mig än..hehe..

Lovely tuesday på er!

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Jisses jag blir trött bara av att läsa :o)

Ha en fortsatt bra dag vännen!

Kram

FitnessDesi sa...

Tack detsamma snuttan!! :)

Fröken Bovary sa...

DU MED. Ttjo