tisdag, november 16, 2010

Jag gav..

..mig själv ett löfte om hur denna dagen skulle vara och kännas. Nu är dagen slut, kvällen är här att njutas av och som vanligt fnissa åt Desperate på tv. Jag lyckades... min dag blev som jag ville, helt enkelt av den anledningen att jag inte tillät något annat. Nytt försök imorgon, har jag tur blir till sist hela veckan kanon!!

Träningen idag har gått bra!! Igår började jag en ny kur med Diklofenak och muskelavslappnande vilket säkert gör sitt det med. Denna veckan ska jag nämligen börja köra spinning på inrådan av sjuksköterskan, med rätt teknik kan man "trycka tillbaka" de klämda, utbuktande diskarna. Låter skönt- eller hur ;) Därav piller igen, för att ge kroppen en chans att vinna denna matchen. Jag kommer att ge allt. Några tips för trasigt bäcken har jag dock inte kommit över, hoppas lite på att spinningen ska göra underverk där med av bara farten :)

Hört på gymet:
"Jag har inte tid, jag tittar på mig själv i spegeln..."

Jag erkänner- det var jag ;)

Inga kommentarer: