tisdag, november 23, 2010

Burned to the core but not broken

Skrämmande tråkigt väder ute, så idag har jag med glädje stannat kvar inomhus och myst igång julstämningen. Pyntat :)
Helgen gick undan i ett swisch med hög mysfaktor, kräftor och idol på fredagskvällen och Thai med hela gänget och massa skitsnack på lördagskvällen.. Och en del träning då.. Rehab och cardio, bra kombo!

Igår fick jag träffa ännu en läkare, denna vågade till och med sig på att ställa frågan om jag bara sitter still eller är aktiv och tränar?
-Äh, jag tränar, såklart!
- Tränar du rätt då? (Finurlig blick)
- Jag tränar som jag blev lärd när jag skadade mig för fem år sedan och det har ju gått hyfsat bra sedan dess.. så ja, jag skulle säga att jag tränar rätt!
- Är du säääker på det?
- Ska jag nita dig eller?

Nä, det där sista sa jag inte, utan istället log jag och svarade att jag är säker på att jag tränar rätt. Nu vill jag veta varför jag har ont. DET, kunde han däremot inte svara på.
Imorgon är det nytt möte med läkare, sjukgymnast och diverse blabb.. Jag hoppas att det är sista snacket innan action nu, annars kan det här hålla på hur länge som helst..

Idag har jag även varit på ett möte med rektorn på en av skolorna här i byn och det gick bättre än jag trodde. Vi ska höras igen om några veckor.. Spännande!!!

Det börjar närma sig den stora dagen för alla som ska upp på scen och jag är så jävla avundsjuk att jag kan spricka!! Jag ska givetvis hänga som ett fan nedanför scenen och vifta och tjoa ;)
Sms- korrespondens med JFlex tidigt imorse då vi bestämde att jag åker ner två dagar innan DecemberCupen för att kunna vara med och stötta inför uppladdning mm. Ska bli fantastiskt roligt!!

Nu mot gymmet, tjejmys ikväll och kolla Desperate Housewives såklart :)

Inga kommentarer: