måndag, november 05, 2012

När orden inte räcker till..


Då slår jag till med en bild-kavalkad istället!! Vem orkar plöja text som sammanfattar senaste veckan liksom ;)
 
Åkte hem till Skåne förra helgen..

..för att titta på nya lekplatsen med hjärtat..

Vi hittade "vårt" hemliga träd :)

Vargen var såklart med!

Crossfit Frontline i Malmö på Batcave. Andreas och Jonas tävlade i team! Läs mer om tävlingen här.. Inte nådigt med energi och inspiration i kroppen när vi åkte hem..

Världens bästa koja med hjärtat och de små busfröna <3 br="br">

IKEAs stora påse är en grymt underskattad leksak :)


Väl tillbaka i byn hade jag fått paket med posten från MM Sports!! Och en alldeles egen personlig hälsning :)

Crossfitpass av guds nåde och kramp utkämpades med Johanna, Helen och Peter.. Glömde fota under passet, men hade gott om tid efteråt då jag låg och komade i en hörna på golvet ;)

Helen är verkligen den mest charmiga tjej jag vet :P


WOD:en vi alla älskade...


Lyxmat på jobb... Italiensk planka!

Hade tid över och bestämde mig för att starta en egen kollektion!!

Halloweenfest i lördags.. Grymt kul och bara suddiga bilder..

Vilket påminner mig om att jag MÅSTE köpa ny kamera!!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Haha! Dina härliga bildbomber... :)

FitnessDesi sa...

Taack :P