måndag, november 26, 2012

Full kalender- CHECK!!

Förutom att mitt bäcken är riktigt ovän med mig för tillfället, och tvingar mig att inse att det snart är dags för det oundvikliga mötet med kiropraktorn igen..så har jag det jävligt bra!
I mitt förra inlägg rannsakade jag min tid, hur jag faktiskt lyckas hinna med allt jag gör, och jag tror att en del av all effektivitet ligger i känslan av att varje dag lyckas med det jag bestämt mig för.
Jag tänkte ta dagen som ett exempel för hur det kan se ut då kalendern är full, och allt får bockas av efter hand!!

07:30 Jobb
12:20 Hundträning
13:00 Möte med ny samarbetspartner
14:00 Klient på gymmet
15:10 Egen träning; Axlar och lite biceps
16:30 Hundträning/rastning
17:30 Middag
18:00 Bloggar, svarar på mail,skriver fakturor osv..
19:15 Gymmet igen; Crossfit/ funktionell träning på schemat
21:00 Ut med Vargen
21:45 Kvällsmat

Vad har jag missat idag? Vad hade jag hellre velat göra? INGENTING!!
 Jag älskar att ha det såhär!
Att prestera, ligga på och alltid få känna mig effektiv är min drivkraft.
Jag bryr mig inte om att jag inte har en susning om vad som gick på TV idag, eller att jag inte slog på chatten på datorn idag heller.. Mellan alla de där tidpunkterna jag rabblat här ovan harjag hunnit göra planer för imorgon, och det känns underbart att ha en ny liten mental lista som jag kan ro iland :)

Så imorgon blir det; Spinning på lunchen, hundträning, sen ska jag hålla ett crossfitpass på jobb, köra ett benpass på kvällen och avsluta med filmmys! Planen är klar.. Nu ska jag bara försöka upprätthålla den också ;)

Dagens crossfit: 10 reps på vardera, 3 varv.
Hur har din dag varit?

Inga kommentarer: