fredag, december 02, 2011

Upcoming

Från en tävling till en annan!
Förra helgens känslor har lagom hunnit lägga sig så är det dags för nästa motivationsboost; Fitnessfestivalen :) Mycket har hunnit hända sedan dess, men jag kan tyvärr inte redovisa någon träning för det har blivit i princip noll av den varan, och passen som genomförts var allt annat än godkända.. Smärta i bäcken och ett pekfinger uppifrån som medförde förkylning och tungt huvud har stoppat mig från framfart på gymmet.
Tog beslut i måndags efter helgens inspiration att anmäla mig till SM i Bodypress och bicepsbattle som går i Göteborg imorgon.. Vaknade på tisdagen med resultatet ni läste ovan- vad ska man säga? Typiskt?!
Besökte kiropraktorn igår som bekräftade ett roterat bäcken..igen :( Låsningar i hela rygg och på detta en låsning även i vänstra höften som medför ännu värre snedbelastning.. Fan vad trött jag blir..

Hur som helst så har jag bestämt mig för att njuta av helgen, med eller utan egen tävling :) Både imorgon och på söndag har jag ett gäng goa vänner som jag ska heja på uppe på scenen och redan idag har jag varit och hängt i MM Sports monter, och ni hittar mig där även imorgon!

Inga kommentarer: