torsdag, december 15, 2011

Body Science häxblandning :)

Med ny glöd och längtan efter ett normalt träningspass kom måndagskvällen..och det blev dags för ett överkroppspass med lite mer tyngd och belastning än "test-passet" på lördagen. Kände mig lite låg och lite oro för att kroppen inte skulle hänga med, så jag tog det säkra före det osäkra och drog på med en jäkla häxblandning från Body Science innan passet!!

VIP X
Massbuilder
Beta Alanin

Allt blandades i samma vatten och tog inte lång stund förrän jag blev nästintill övertänd!
Vilken härlig känsla att få bromsa i träningen för att inte gå för hårt ut första passet..!! Yeah!!

I tisdags var jag desto kaxigare- och med ett mycket större förtroende för att jag var på väg tillbaka på riktigt. Första benpasset på tre veckor genomfördes med något fattigt utrustningsalternativ, men jag lyckades iallafall trötta ut benen ordentligt med samma stång under 50 minuter.
Musklerna gjorde ont redan när jag lämnade gymmet, och med skräckblandad förtjusning inväntade jag smärtan som jag visste skulle komma på onsdagsmorgonen!!
Blev jag besviken när jag vaknade?? NOPE!
Fallskärmningsrullning ur sängen för att nå en allt högre tjutande alarmklocka och stånk och smärta blandades med den sköna känslan av lycka efter ett gottigt träningspass..
Igår var en jävulspromenad hela dagen och när jag väl satte mig ner så var det ännu svårare att komma upp ;)

Igår var det dags för axlarnas tur! Körde igenom fem olika övningar sen var jag mör.. Så idag är det inte många fiber kvar i kroppen som inte gör ont..hehe..

Jag önskar att jag för er skull hade filmat dagens menlösa morgonpromenad på löpbandet..jag fick börja på 4.6km/h innan jag succesivt kunde öka.. ;)

Inga kommentarer: