måndag, december 26, 2011

De ska bara mosas!

En klocka som inte ringde pga att batteriet på mobilen hade dött skapade en fantastisk dag.. Jag vaknade efter att ha sovit 11,5 timme och istället för att byta om och ta ett morgonfyspass så tände jag bara läslampan och la mig ovanpå täcket och började läsa en ny bok.
Jag försvinner som in i en annan värld när jag läser, glömmer vart jag är och blir ett med miljön i boken. Det är en härlig känsla att väckas tillbaka till verkligheten och inse hur avslappnad och "drömmande" man varit.
Efter två timmars läsning blev jag serverad kaffe på nattduksbordet så jag fortsatte en timme till innan jag smög ut och la mig i soffan. Med kudde och täcke :)
Vid middagstid insåg jag att jag endast fått i mig en proteindrink och en kopp kaffe på hela förmiddagen, så jag laddadde med en drink till och två lussekatter, sen ner på gymmet.. Löpbandet och armar.
Guttans söndagspass!!

Idag var det dock andra bullar- dvs inga alls!! Upp i ottan och genomföra rehab och morgonfys. FASTA hela förmiddagen och sen på gymmet igen för ett axelpass. Jag är så grymt glad över hur bra mina axelpass går trots fastan.. YEAH!!
Nu är bara halva dagen kvar, så efter jobb hoppas jag på lite energi och tid för plugg :)

Inga kommentarer: