måndag, december 12, 2011

Gläns över sjö och strand

Ja men se där! Då har hela helgen passerat utan att man knappt reflekterat över det.. Skönt att vissa saker fungerar utan att man måste lägga sig i ;)
Fredagens träning uteblev, istället äntrade jag scenen..hrm..gymmet på lördagen för att pröva min vingar. Det gick OK. Inte bra, inte skitkass heller, men OK.
Jag körde igenom överkroppen och avslutade med en promenad på löpbandet för att få svettas lite extra.
Igår var jag lite trött i kroppen men kändes som utvärdering bra efter styrkan, så det blev ett förmiddagspass med betoning på rehab. Mest för att det är så kul! Not..

Utöver träningen har det hunnits med massor av saker som jag gillar! Att gå runt i pyamasbyxor och ha pepparkaksbak är en av dem ;)
Redan på lördagen började julstämningen smyga sig på.. Vi drack glögg och åt lussebullar på fikat, och jag snokade reda på årets julkalender och fann alla avsnitten på Svt1 play.

Så här glada blir vi av lussebullar på jobbet :)
I söndags fortsatte mitt mys-mode (läs på svengelska) och pepparkaksbak med byggnation av hus och trots dålig kvalité på glasyren så lyckades vi få till det..

Bakelish!
Det krävdes stooort tålamod och bra samarbete
FÄRDIGT!!
Mellan bakningen och ihopsättandet kördes en multisession av julkalendern som avrundades med "Tomten är far till alla barnen". Efter detta var stämningen och julmyset totalt maxat så av bara farten inreddes väl valda delar även med julpynt!!

Och gran.. Dock bara halvpåklädd än..


NU KAN TOMTEN KOMMA NÄR HAN KÄNNER SIG REDO!!

Inga kommentarer: