tisdag, december 06, 2011

L Y C K A, DecemberCup och Fitnessfestival 2011

Har fått förklarat för mig att statusuppdatering på facebook innehållandes hjärtan, eller ord som lycka, känsla, underbar eller längtan indirekt innebär detsamma som att jag gift mig, förlovat mig eller i sämsta fall iallafall fått hångla lite..
Tänk vad världen vore trist om det var det enda som kunde förknippas med lycka och glädje...


När allt går i hundranittio är det liksom svårt att hinna sitta still och blogga :) Så jag ber om ursäkt för att mitt liv är så jäkla göttigt att det inte funnits tid för er. Levde i en liten bubbla där ett tag, men nu har jag vaknat till igen och lovar att skärpa mig med uppdatering!
Har svårt att ge er alla smaskiga detaljer utan att hamna i riskzonen för en novell, så jag ska försöka fatta mig kort med hjälp av lite bilder.

Förra helgens tävling på DecemberCupen med Jonas på scenen slutade alldeles för tidigt och med en placering på 17:e plats av 31 deltagare.. Preeeeciis utanför de 15st som går vidare till styrkeronden, hrmmpff!!
Nåja, en liten vinst gjordes dock, och det var den vågade chansningen med ny laddning/fyllning som visade sig fungera riktigt bra!


Efter tävlingen stannade jag kvar i Skåne hos mina bästa och bara njöööt av all den kärlek och värme jag har där. Jag hann gosa, fika, träna och gosa lite till!!

Bus på Kulhuset!
Jag tillgodoräknade mig ett träningspass kan jag meddela ;)

Julpyssel på dagis är obligatoriskt och ett måste för att komma i rätt stämning inför julen..
Mina älskade ungar!

..och detsamma gäller för lussekatter och kesella blandat med filmjölk med pepparkakssmak.
(Tror att jag levde på det i en vecka!!!)
Lyckades introducera mina rutiner för lilla hjärtat, så nu är hon också helt såld!



FITNESSFESTIVALEN 2011
Veckan avslutades med en tripp till Fitnessfestivalen i Göteborg för att stå i monter med hela MMSports teamet, och vilken kanonhelg det blev!! Tusentals människor vallfärdade till vår monter och många av produkterna sålde slut efter halva dagen! Galet!! På lördagen avslutade vi med en "familje-middag" på Mongolian buffé och sedan drog vi vidare till Festivalens efterfest där vi höll ut till stängning sedan var det godnatt för mig..

Jonas ställer upp på bild
Robban och Kristian har bara ögon för sin maaaat..
Posedown med Niklas, Peter och Sakawan i MMSports monter!!
Söndagen fortsatte i samma härliga stämning som dagen innan, och jag kollade på byggningen tillsammans med Jonas. Världens bästa Åse tog en silverpokal- sen åkte vi hem!!

Min lilla fågelunge på vägen hem <3

Inga kommentarer: