lördag, december 10, 2011

Är jag redo??

Eftersom jag varit förkyld sedan julpysslet på dagis (men det var sååå värt det ;) och jag mådde ganska dåligt i lördags efter genomförd tävling så har jag lovat mig själv att VILA tills det känns bättre.. Igår funderade jag starkt på om det var dags att pröva kroppen, men kände mig fortfarande trött efter att ha genomfört bara mina rehab-övningar!
Satte väckarklockan imorse för att bjuda mig själv möjligheten att ta en promenad, och jag kände mig faktiskt ganska pigg när jag klev upp :)
Efter 40 min var jag sugen på att fortsätta timmen ut, men jag bestämde mig för att avsluta och utvärderar senare idag hur det känns. Om det känns okej, så blir det gym i eftermiddag!!!
Wiiee!!


Ha en underbar lördag!!!

2 kommentarer:

M sa...

Hej:)
Måste börja med att säga BRA blogg! ;) Jo, det är såhär att jag skulle vilja tävla i fitness five 2012, men behöver gå ner en hel del i vikt i så fall. Skulle vilja fråga dig om du har tid & lust o hjälpa mig med kanske både kost & träningsupplägg för att få det bästa resultat? Har du en mejl jag kan skicka till? Kram/M

FitnessDesi sa...

Hej! Åh tack :) Kul att du gillar den! F5 är en riktigt rolig tävling, klart att du ska satsa på den! Hör av dig till desiree@levafriskvard.se
Kram!