måndag, december 19, 2011

Så nära nu!!

Tänk att det snart är jul!! För en annan som fortfarande jobbar, och kommer att göra det över julen också, känns det ofattbart att det är så nära.. Blir påmind först när jag hör alla andras helgplaner.. Mina blir ju jobb, julmat, jobb, träning, jobb.. typ..
Helgen som var gick däremot i julmysets tecken!! Igår tog jag lite sovmorgon, en morgonpromenad och extra kanel på morgongröten ;)
Frukosten avnjöts i soffan, med trevligt sällskap och hela veckans julkalender på Svt Play..
Efter frukost och tv drog vi oss iväg och handlade lite julklappar, har inte många kvar att skaffa nu! Jag vill köpa allt!
Tränade på eftermiddagen, ett riktigt gediget armpass- minns inte när jag körde det sist! Skönt var det iallafall, trots att triceps redan var hyfsat trött efter lördagens första RIKTIGA bänkpass.. Tuungt och sköönt ;)

Ikväll efter att middagen hamnat på plats i magen ska vi nog ge oss på lite mer pepparkaksbak tror jag..

2 kommentarer:

FitnessMama sa...

Önskar dig en underbar jul Desi även om det blir mkt jobb!
Kram till dig fina Desi!!

FitnessDesi sa...

Åh tack detsamma vännen! Jag hoppas att du får en underbart god jul med alla dina nära och kära. En varm kram tillbaka!!