torsdag, december 08, 2011

Gamla meriter och nya sviter

Jag vet att man inte kan leva på gamla meriter hur länge som helst.. Men gamla upplevelser och minnen som får mig att må bra håller jag ingen bäst-före-datum på! Helgens energi är fortfarande kvar då jag vaknar på morgonen och många tankar och planer om framtiden blandas med den och får mig att längta efter nya utmaningar!
Har haft mailkorrespondans med en person som addade mig på facebook efter helgen, och jag blir verkligen taggad av det han skriver och de tips han ger för min träning. Ska jag våga se mig om efter nya mål?

En önskan om att förkylningen ska släppa ligger allra högst på listan just nu, jag vill träääna ju.. Gör min rehab tre gånger om dagen, vilket i och för sig är mycket duktigt och n ågot jag alltid borde göra, meeen.. inte alls samma tillfredsställelse när jag lämnar gymet :P
Såklart!!

Vill avsluta med ett meddelande i min inkorg.. Jag blir alltid lika glad då någon lägger sin energi på att ge mig cred för det jag gör, och bjuder på sig själv för att ge mig det där lilla extra! Det ger mig inspiration och motivation att bli ännu bättre och kämpa ännu hårdare, när jag vet att det finns någon där ute som bryr sig, trots att vi inte känner varandra!!
TACK!!

Inga kommentarer: