torsdag, december 22, 2011

All min tid

Nej, jag har inte så mycket fritid nu.. Och ja, jag lägger den lilla jag har på att göra det JAG älskar, jag tränar!
DU kanske inte hade valt det, framförallt inte såhär i juletider då det är lätt att ta till flaskan (glöggen ;) och pepparkakorna, men jag tycker att allt som har med julen att göra smakar så mycket bättre efter lite kvalitetstid på gymmet!



Har kört samma upplägg nu i ca fem veckor och börjar nu fasa ut de sista passen mot nya tider. Jag har kört blandad styrka med lite crossfit- upplägg och en del spänst, men kroppen (läs bäckenet) tål inte den belastningen för långa perioder så nu blir det renodlad styrka med fokus på tunga vikter och få repetitioner iallafall de närmsta veckorna.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog att stå där och göra jämfotahopp igen ganska snart..



Julen 2009, mina fina <3


Hjärtat åker pulka bakom min älskling



Jag jobbar hela julen, vilket innebär att det inte blir någon resa till Skåneland för att träffa tomten.. Nu är det ju inte den gubben som är den viktigaste för mig, jag kan vara utan alla klappar i världen så länge jag får njuta av närheten till min familj.
Jobbet bjuder dock till med julbord och vi har bestämt att spela julklapps- spelet (jag har utsett mig själv till mysansvarig, de andra hade ingen talan utan fick snällt agera tomtenissar allihopa) och sedan har jag förberett lite spex och mys som hör julen till.
Håll tummarna för att vi hinner allt!!! :)

Inga kommentarer: