torsdag, december 09, 2010

Snart redo!

Äntligen, efter flera timmars slit och många frustrationsutbrott över tangentbordet börjar min hemsida verkligen likna...en hemsida. Den har varit pinsamt dålig det senaste året och det känns faktiskt jävligt skönt att numera kunna säga till människor i min omgivning att de kan hitta den information de söker där.

Mitt företag är registrerat som LEVA Friskvård, men jag har numera en liten avstickare som jag kallar för "Get Fit" med ursprung i denna bloggen då såklart.. Get Fit- länken står för kost och träning för de som vill satsa med min hjälp, amatör eller ett par nivåer högre ;)

Avslutar med att säga ett ärligt och glatt: Välkommen till min hemsida!!!

1 kommentar:

"Terra Firma" sa...

Ser framemot att se det färdiga resultatet, Spännande!!
Jag Hör av mig efter jag fött vår lilla skrutt o återhämtat mig lite så typ i sommar ngn gång! ;0)

Hoppas allt är bra med dig annars Stumpan! =0)

Kramar,,