onsdag, december 15, 2010

Inne i ett stim

Lite lätt frustrerad över min situation som inte verkar bli bättre, kom jag iallafall hem efter helgen med en härlig motivation i kroppen. Inte lika stark som den var efter att ha spenderat förra helgen på December Cupen med Jonas, men nästan..

Träningen flyter, smärtan bits bort. Just nu känns det.. typ som jag tror att jag kunde förvänta mig. Jag blir starkare, envisare och förvisso även tröttare. Sover hyfsat dåligt om nätterna och stretchar min väg ur sängen på morgonen.
Min nya terapi har blivit inredning!! Ännu en oupptäckt förmåga hos mig själv som vaknade till liv i helgen då jag gick bredvid Fialutten och tittade på när det pyntades, donades och matchades. Hon flyttade ju till ny lägenhet i Göteborg och allt är så mycket enklare när man börjar om i en tom lägenhet.. Men jag är inte den som ger mig :) Kuddar har klätts om, bytt ut lampfötter och nu... målar jag! Det började med en stackars avlastningshylla som skulle bli vit- och nu är snart allt som sitter löst målat!! Haha.. Jag har fastnat i en vinkelvolt som heter duga, men jag myser varje sekund.


hallspegeln blir fin :)



next up....

2 kommentarer:

Sofia sa...

Aldrig fel med lite kreativitet :)

FitnessDesi sa...

Nämen eller hur :) Mysigt är det!