tisdag, december 07, 2010

Latsdrag

Precis kommit hem från en otroligt inspirerande pass! Både igår och idag känns det som att vi omedvetet taggat till bägge två samtidigt jag och Bandoolan.. Jag vet ju varifrån min motivationsökning kommer ifrån, och vad hans beror på kan kvitta- våra två senaste pass har varit fokuserade, tunga (referensram rehab) och effektiva. Bröst och triceps värker sådär skönt sedan igår och min rygg gnäller redan inför vad som komma skall i träningsvärk imorgon. Inga protester i bäckenet utöver det vanliga.. skönt! Och då lyckades jag ändå öka i både breda och smala latsdrag idag :)
Rehabövningarna ger mig träningsvärk i magen jag aldrig upplevt förut! Och det känns inte hela tiden, utan bara ibland och vid de mest märkliga tillfällen- som ikväll när jag satte på mig bilbältet- hugh!!

Idag har det bakats nyttiga lussekatter, som smakade ljuvligt! Jag blir alldeles huslig och "baklig" inför julen, jag gissar att det beror på att jag tidigare jular gått på diet och nu när jag inte gör det så vill jag njuta fullt ut :)

Snart glögg- te och Desperate Housewives med tjejerna!!

Inga kommentarer: