torsdag, december 30, 2010

Nytt nytt nytt!!!

Jag är fortfarande fast i min vinkelvolt.. Det målas och pysslas här hemma så fort jag får några minuter över. Så jäkla mysigt och riktigt bra "terapi- göra" ;)
Igår åkte symaskinen fram på tio röda för att jag skulle fixa ett överdrag till en stoooor liggkudde jag fick i julklapp, och det blev väldans snyggt!
Idag medan jag väntade på att grannen skulle bli klar för utflykt så hann jag med att måla om alla mina korgar. Ska bli kul och se var det här slutar liksom..

Utflykten idag resulterade i ny tv till Desi och även ny laptop (den jag skriver på nu har spruckit i skalet så jag väntar bara på totalhaveri..) Så nu möblerar jag om- nya tvn blev för stor att ha så nära soffan! Sjukt I-landsproblem.. Samtidigt som jag möblerar målar jag, bloggar och ställer in kanalerna på tvn. Har precis lyckats få in 3an som bjuder på Victoria´s Secret. Jag håller där och tar en välförtjänt kesella- paus :)

Träningen idag, näst sista detta året:
Bröst och mage

Pectorial machine i superset med Chest Incline
Kabeldrag
Chestpress

Crunches på boll
Total abdominal
AbCoaster

Passet gick skrämmande fort och jag var verkligen heeelt slut i brösten efter bara knappa tjugo minuter. Därav ultra- mage också :) Hann till och med sola innan jag åkte hem för att fortsätta mitt pyssel hemma.

Sååå...snart nytt år och nya planer.. Spännande när jag tittar framåt!! Först och främst önskar jag mig ett skadefritt år ;)

Inga kommentarer: