måndag, december 06, 2010

Motivation!!

Efter helgen brinner det i hela min kropp och sinne.. Jag älskar dessa motivationskickar!!
Ett nytt program har skrivits, dock innehåller det många övningar som jag ännu ej får lov att köra på gymmet så det får vänta.. Men jag kikar på det emellanåt och känner ruset och längtan, lyfta mycket, lyfta tungt! Äta mer, vila mer orka mer!!!

Idag har jag beställt diverse kosttillskott till mig själv samtidigt som det gick en beställning till några kunder. Lite smått och gott som jag känner att jag kommer att behöva när jag ska boosta igång efter min rehab- period (som jag för övrigt säger ska vara i sin slutfas när Januari är här.. jag hoppas att jag får rätt)

Spisen har gått varm för nyttigt bröd- bak och lite juliga kakor..stämningen är hög här hemma med julmusik på högsta och driver med snö precis utanför fönstret..

Saffransskorpor
Filmjölksbröd i massor...

Maaaat!!! Snart träning med Bandoolan!!

Inga kommentarer: