torsdag, december 23, 2010

Ö Väry Märy Kristmas!!!

Hohoho.. Inte än, men imorgon!!!
Jag längtar..

Det snöar galet mycket men jag ler med hela ansiktet varje gång jag sopar av bilen, slår av snön från kläderna eller pulsar genom högar som blåser runt på trottoaren.
Det är jul. Och det är kallt. Men värmen i min själ ökar för varje grad termometern visar neråt. Jag kan inte hjälpa det, jag är obotligt vinter- och jul freak!

Tre timmar på gymmet idag, varav två gick åt att träna käkmusklerna med Sara på Colosseum. Världens bästa och genuin från hjärta ut till fingerspetsarna, svårt att inte prata bort timmar med henne!
Armarna däremot fick nöja sig med superset- träning i knappa 40 minuter. Lida hann de göra ändå..

Ikväll ska jag trotsa vädergudarna, och ska ge mig av längs östkusten för att träffa en god vän enligt den traditionella lillejulsaftons- rutinen. Har längtat hela månaden! Plus i kanten är att jag blir hämtad av plogbilen, känns som att färden är säkrad då ;)

Imorgon laddar jag för julbordet med 90 minuter spinning om allt går som planerat! Hohoho!!

1 kommentar:

"Terra Firma" sa...

God Jul Stumpan!! Hoppas du får en härlig Juuuul!! ;0)
Kramar i Massor,, =0)