lördag, december 18, 2010

Hålligång!!!

Vilken härlig start på dagen! Och helgen för den delen..
Igår hade jag vila från styrketräningen, träffade istället en klient som ville ha lite uppdatering och sedan körde jag ett indoor walking pass på 45 minuter. Kvällen blev lugn med popcorn och film.. Mysigt mysigt..

Idag var jag på gymmet redan 08.40 men fastnade på rumpan i stolen med en kopp kaffe i handen i mer än en timme! Inte likt mig, men förmodligen vad jag behövde för att komma igång. Jag skulle kört styrka för bröst, men lockades av tanken att låta någon annan gör tankearbetet och gick därför in på ett styrkepass lett av instruktör. 30 minuter senare lät jag mig hetsas att stanna kvar och köra ytterligare 30 minuter core (som är ett riktigt bra pass för mitt bäcken om jag håller det på rätt nivå) och sedan avslutade vi med 30 minuter indoor :)
Svettig och go nu, druckit upp mitt protein och är på väg in i duschen, sen väntar en lunch på stan!

Och ikväll får jag ääääntligen träffa grabbarna igen. Middag och glada upptåg, I LIKE :)

Inga kommentarer: