måndag, december 28, 2009

Julbilder!

Tiden fortsätter att rusa iväg, jag insåg just att klockan är kvällen och jag inte kom iväg till gymmet trots att det var min vilja. Kanske lika bra det, jag har så j-a ont i mitt bäcken.. Det kom strax innan jul och har inte velat ge med sig trots att jag ligger på spikmattan varje kväll och stretchar noga och försiktigt. I och med smärtan i bäckenet så krampar musklerna runt omkring, dvs att jag går omkring med en grym "träningsvärk" i ländrygg, röv och baksida lår HELA tiden. Det är inte skönt att sitta på köksstol med min rumpa just nu ska ni veta.. Gaah.. Och imorgon ska jag ta mig an dagens förlorade träningspass- BEN!! Ska ta Lobban på en prommis sen och se om jag kan gå loss lite..

Julen har varit underbar:


Traditionsenlig Lillejulsbingo med glöggpimplande





Lobban och lilla hjärtat.. mina fina älsklingar!!

Julpyssel...

..och pepparkaksbak



Hjärtat höll sig nära klapparna för säkerhets skull


Bam-bam och hjärtat. Lägg märke till hur hon sitter, stora flickan!


Och på denna bilden söta svägerskan, lilla hjärtat och två till.. Lääängtar!!

Hjärtat spelar spel med söta syster

3 kommentarer:

Anna sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Hälsa söta Bea från mig!

alex sa...

hej gumman =) fortfarande lite putt över att vi inte hann ses =(((
men det får vi ta till en annan gång.
Hoppas att du fick en underbar jul-
Miss U Puss och Kram

FitnessDesi sa...

Oh ja.. supermysigt var det!! Anna, har du fått mitt sms?? Kram