onsdag, december 30, 2009

Filmer styrka..

Var inne i stan idag för att lösa alla mina ärenden; Lämna åter smycken till Glitter som jag fick låna inför FF 2009, sedan blev det fika och shopping med Långa Anna.. Jag införskaffade ett par riktigt snygga stövlar på rean, mycket nöjd!! Dessutom har mina mys- stövlar som jag köpte för några veckor sedan gått sönder- dessa lämnade jag in idag till butiken och fick pengarna tillbaka, exakt samma summa som de nya kostade.. Vilken deal!! :)

Långt innan denna underbara historia utspelade sig, så hann jag med långprommis med hunden och ett gediget bröst- och tricepspass på gymmet. OCH!! Jag körde förbi Lokomotion och hämtade en CD-skiva med bilder och filmklipp från DecemberCupen.. Video är oslagbart för att kunna utvärdera tekniken på styrkemomenten. Har försökt att ladda upp filmerna här i en timme nu, men av någon anledning så går det inte.. Jag lovar att fortsätta mina försök så länge jag orkar. Förr eller senare så dyker filmerna upp..

Tills dess kan ni skratta åt den här bilden.. en som jobbar och fyra som tittar på ;)

Pussisar/Desi

Inga kommentarer: