torsdag, december 10, 2009

Gamla bilder

Hittade den här bilden på mig själv på nätet idag.. Tror att den är från 2004 eller nåt, innan jag ens funderade på att tävla i fitness eller att träna inför ett liknande mål. Jag jobbade som instruktör på det gym jag senare (2005) köpte upp och blev ägare till.
Jag har nog alltid haft en fot i den här världen på ett eller annat sätt, och kärleken till den växer för varje dag och erfarenhet jag får...


Klicka på bilden för att komma till fotografen :)

4 kommentarer:

Lasse sa...

Det var "grymma tider" när du var boss på det gamla gymmet. Kul att se dig på Wellness oxå ;-)/Kramkram

Julia sa...

Lasse hon kommer och är alltid bossen!

FitnessDesi sa...

Åh ja.. ljuva minnen av ett underbart träningsställe och fantastiska instruktörer!! Jag är så tacksam att få ha er i mitt liv fortfarande :) Massa pussar på er!!

Anna sa...

Snygging! =)