torsdag, december 31, 2009

God morgon

Inatt gick det bättre! Nu har jag sovit och känner mig utvilad igen, tur det med tanke på vad som står på schemat idag.. Förutom sedvanlig prommis med vovve och träning så är det ju PARTY ikväll! God mat, härliga människor och mycket bus- det ser jag fram emot!!

Idag blir det ett pass för axlarna och kondition, imorgon vilar jag och använder min tid till att mysa istället.. Vet inte vilket jag längtar mest till just nu, tror faktiskt att morgondagens mys lockar mer :) hihi

Har börjat projekt städa ur garderoben..ett löfte jag gav mig själv för några veckor sedan. Gud vad svårt det är! Jag kan verkligen inte kasta saker/ kläder. Har lyckats rensa ett hyllplan på två dagar.. Det går inte snabbt, men det blir bra..

Ha nu en supertrevlig dag mina vänner. Jag ska ut i den soldränkta kylan och njuta av en promenad!

2 kommentarer:

Liza sa...

hehe.. jag känner igen det där..vet inte hur många gånger jag försökt att rensa ut i garderoben.men det e alltid en massa kläder som man inte vill slänga.. för vem vet, man KANSKE kommer o använda dem ngn dag.. hehe
puss o kram

FitnessDesi sa...

Precis.. detta eviga dilemma!!