fredag, december 04, 2009

Hemlighetsmakeri och belöningar

Sponsrad av GLITTER inför helgen och Fitness festivalen!! De har verkligen grymma smycken, och jag har en hel påse full :) Smakprov på bilden..

Sponsrad av SKOKÄLLAREN dessa ursnygga skor som jag hoppas på kunna använda på trevliga fester framöver med ;) Vi får ge f-n i att kladda så mycket färg imorgon..hihi


Pyssel och glitter... allt överblivet är utlovat att användas för julpyssel med lilla hjärtat

Nerpackat och klart för avfärd...färgen fortfarande framme för att lägga ett sista lager innan vi åker i eftermiddag :)

Gottepåsen, laddningen, eller belöningen????


Mot GÖTEBORG och FITNESSFESTIVALEN!!!

3 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Tävling denna helgen me? I så fall skickar jag ännu en lyckospark och hoppas att det går bra,,
Men tjejen du ser ut som en vinnare och du är en vinnare vad dom än säger!! ;O) kram kram,, Ps. You look Hot hot Tsssss,, ;O)

Karin sa...

Hej Tjejen,
Talade med Ingrid igår då hon nyss kommit hem fr Gbg, Bra jobbat!! Kul att hitta till din sida.
//Karin

FitnessDesi sa...

Linda: Ja, EN tävling till!!! min lilla hemlighet eftersom detta inte var min egentliga satsning utan mer en bonus när jag ändå var färdigdeffad :P

Karin: Tack för att du tittar in. Vi hade en kanondag, Ingrid var toppen trots mina små "tjuvbett" av stingslighet och nervositet!!