söndag, december 06, 2009

Glitter o glamour!!

Skulle kunna skriva hela natten om min underbara helg i Göteborg och Fitnessfestivalen 2009, men det kommer en dag imorgon då jag förväntas vara pigg, och jag förväntas tydligen vara social just nu med... så jag håller det kort och återkommer med mer senare.

Jag ställde upp i BodyFitness för första gången i mitt liv igår. Jag som alltid sagt att det inte är något för mig, fick ett bananskal in tidigare i höstas då jag blev "hetsad" att ställa upp!! Jag tvekade länge och mycket, men efter att ha fått dräkterna, och sedan sponsringen på allt det andra också.. så ville jag verkligen prova. En veckas mer eller mindre deff är ju ingenting i det stora hela :)

Och vilken skräll... Desi fick minsann gå upp i rond 2 också och visa baddräkt :P

(Som vanligt kass bild med mobilkamera)
Jag har aldrig varit så sminkad eller "blingad" någonsin i mitt liv.. och det är helt sjukt vad jag gillade det!!

Utöver denna ursäkt att ännu en gång få äta nutella direkt ur burken, så var det givetvis massa annat som inträffade. Mässan var större än störst, jag träffade en massa goá människor, kramades mycket och njöööt. Njöt av att vara en del av detta livet, njöt av att leva som jag gör!!

Lördagskvällen innebar fest och dans med alla tävlanden och deras coacher, jag var hes som en kråka imorse ;)

Nu ska jag nanna. Puss på er allihopa som hejjat på mig!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gu va kul!!! Stort GRATTIS!!!!
//Jessi

Malene sa...

Du är så vacker Desi!!!

Fan vad kul. Synd att jag missade det. Så himla skönt att du förstår varför jag ställde in Gbg i helgen!! Skickar mitt schema till dig under dagen!

KRAAAAAAAAAAAAM

Mia sa...

Det låter som du har haft det underbart! :) KUL för dig :)
Kramar

FitnessDesi sa...

TACK!!! Ja, skoja inte vad kul jag haft.. Vilken avslutning på ett underbart träningsår :)
Så j-a laddad inför nästa nu så att jag håller på att hoppa ur kläderna. Men först vila, mat och party ;)

malin sa...

Gud så fin du var!!! och vad kul!! :) Fattade ingeting när dogulas började snacka i går om att du var borta och tävla igen..trodde inte på honom :)
på fredag är det dileva ;) kram!!!!!

Malin sa...

Snygging! :D

www.sascha.wblogg.se sa...

*vissel vissel* blink blink VILKEN PUMA..hihihi...
Jätteglad för din skull gumman =) mennu har du ju fått bevisat det , DU ÄR HELT ENKELT BÄST så är dte bara ;0)
puss & kram

Pettiwoman sa...

Vad roligt för dig vännen!
Och jättefin var du också :o)

Massa kramar!

"Terra Firma" sa...

Hott Babe ;O)
Jätte kul att det gick så bra Tjejen!! =O)
Kram kram,,