fredag, oktober 09, 2009

Vecka två

Nu har jag gått två veckor på mitt nya kostupplägg och det känns förbannat bra! Jag antar att den lilla förändringen jag valde att göra var det som krävdes för att kicka igång förbränningen igen och bli av med all överflödig vätska och underhudsfett.. Sakta men säkert närmar jag mig min målbild..

Har även gjort ett tillägg i mina kosttillskott sedan i söndags, eftersom jag köpte det i en monter på mässan på SM i Västerås då :) Svårt att utvärdera dock om det ger nåt i sig självt eller om det fortfarande är omställningen av kosten som visar sig. Hur som...det funkar ju nu.. Mätning på söndag kommer att ge mig facit svart på vitt, så jag får hålla ut tills dess!

Dessvärre känner jag mig fortfarande bara halvt OK i kroppen, någon form av förkylningsvirus hänger sig fast och spökar. Det påverkar mig inte så mycket än, men jag är rädd att om det fortsätter att ligga och halvgnaga så slutar det dåligt. Måste bort NU!!!
Dock lyckades jag pressa fram ännu ett personbästa i onsdags på gymmet. Inget tävlingsmoment, men ändå hääärlig känsla..

Imorgon blir det träning med brudarna, och bara det är en kick i sig!!

KRAM/Desi

1 kommentar:

Mamma Miriam sa...

Kul när det flyter. Själv har jag haft en liten svacka, men nu känns det bra igen.