torsdag, oktober 22, 2009

Morgoncardio

Jag är ledig idag, och har tillåtit mig själv att snooza lite på väckarklockan.. Eller, ja.. jag var inte ens medveten om att jag gjorde det- så trött var jag. Fick minsann mina 10 timmar inatt också- även om jag vaknade flera gånger pga spänningar i nacken..ajaj. Får nog ta kontakt med super-helande Thomas idag tror jag..

Vädret utanför är riktigt ruggigt!! Jättemysigt om man tänkt krypa upp i soffan med någon och tända ljus och gosa- men hemskt om man tänkt gå en rask morgonprommis för att bränna lite fett..haha.. och nu tillhör jag faktiskt kategori nr 2 i det här sammanhanget. Dock finns det funderingar på att ta mig an kategori nr 1 senare ikväll, men jag har redan skiftat läge i det resonemanget ungefär 4ggr och har bara varit vaken en liten stund..så vi får väl se hur det blir med det..

Har mycket att stå i idag, min LEDIGA dag. Så är det alltid. Tänkte iallafall unna mig morgoncardio inomhus!!

Trevlig dag/Desi

Inga kommentarer: