lördag, oktober 10, 2009

Mycket känslor nu...

Jag är så fruktansvärt tacksam för alla mina vänner som finns där för mig och peppar mig igenom mindre roliga dagar! Jag är såå lyckligt lottad som har alla er!!
Dessutom har jag av någon anledning tydligen förtjänat en bekantskapskrets "utanför" närmsta gänget som ständigt hör av sig och undrar hur jag mår och hur det funkar med deffen... Sms, facebook och msn.. Jag blir lika glad varje gång det piper till och jag läser era peppande ord. Jag kanske inte alltid verkar mottaglig (framförallt inte om det var längesedan jag åt;) men jag bär det med mig hela dagen, varje dag, att det finns människor därute jag knappt känner som vill att det ska gå bra för mig. Det värmer. Och det ger mig energi..

Jag har haft en bra dag idag, dock med lite mulet inslag av en energitjuv jag trodde att jag motat bort.. Tufft, men så är det ibland.. Just nu är jag tillika AS-hungrig, och jag antar att det bästa jag kan göra är att sova för att slippa känna hur magen kurrar..
Imorgon ska jag in till stan och mätas och öva posering med min stålkvinna Mari!! Fan vad jag vill att allt ska vara på topp nu!! Jag vill ge både henne och mig själv det nu, lyckan av framgång. Hon ger mig så mycket energi och positivism så det minsta jag kan ge tillbaka är ett bra resultat!!

Vissa saker är för bra för att trampas på.. Jag till exempel..

Inga kommentarer: