tisdag, oktober 13, 2009

Jobbe...

Har tränat på jobbet idag! Minns knappt nät jag gjorde det sist.. Det gick bra men jag fick inte det där trycket eller "rushen" som jag så gärna upplever under ett pass. Kan vara för att det var längesedan jag körde där och jag börjar bli bortskämd med det andra stället?! Inte så att jag gjorde dåligt ifrån mig, ökade t.om sista setet sittande rodd... men som sagt.. känslan är viktig och den uteblev :(

Jag är iallafall tacksam att det blev träning över huvudtaget idag. Jag jobbar hela dagen och har utbildning med besväringarna (som för övrigt påpekade att de hittat denna blogg..hej, hej på er:) men de tyckte- liksom jag- att en paus med fys ger mycket istället för att sitta på ändan hela dagen och mata teori. Så tack för det!!

Har känt mig ganska pigg hela dagen, jag hoppas att kvällen fortsätter så. Jag kan pendla väldigt mycket, man kommer inte så långt på en deciliter kolhydrater om dagen... Dagen är definitivt borta efter gympasset, så nu är det bara att bita ihopa resten av tiden på jobb.. Ska nog gå bra!!

See ya/Desi

Inga kommentarer: