söndag, oktober 11, 2009

Ny plan

Fick precis ett sms av Mari som sa att de var sjuka och hade ingen möjlighet att genomföra mätning och posering idag. Så min reservplan blev ett steg på egna vågen- som visade önskvärda siffror :) och sedan ta mig ner på lokala gymet och köra ett långpass cardio. Jag slår ihopa morgonpromenaden med tänkta cardion ikväll, så är det borta sen. Jag har annat jag vill fokusera på idag. Tex ringa min goa mamma :)

Det var ett ytterst klokt beslut att INTE falla för frestelsen att gå ut igårkväll efter fotbollsmatchen.. Jag älskar ju att dansa och att få vara med massa människor runt mig, men jag var så jäkla trött och hungrig att det hade inte varit sjysst mot lilla kroppen. Jag gick och la mig vid midnatt och vaknade precis!!!! Nog för att jag var trött alltid. Idag blir det plock och fix hemma, sen ska jag för första gången på sju veckor unna mig en stund på soffan framför tv:n. Om jag kan slappna av ;) Saknas gör bara du. Brevid mig.

Inga kommentarer: