fredag, oktober 23, 2009

Hmm....?!

Jag är fortfarande mållös.. Jag har vänt och vridit på alla möjliga alternativ till vem min välgörare skulle vara, men ännu inte hittat någon som vill träda fram och ta åt sig äran av presenten som stod utanför min ytterdörr innan ikväll när jag kom hem.. Allvarligt talat- en dipsställning!! VEM kommer på en sån present? Vem orkar göra, eller köpa ett sånt stycke och transportera det till MIG, till min dörr??

Galnaste, coolaste, roligaste och mest spektakulära present jag nånsin fått tror jag. Den tar upp halva mitt vardagsrum..fniss.. och jag blir på helspänn varje gång jag tittar på den..

VEM???!!

Det är ditt/ert fel att jag inte kommer att kunna sov inatt!!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!
Galen present till en galen person.
Kram Ola

Masse sa...

Vem det än är så måste jag ge all credd jag kan. Klockrent, genialt o jag är inte så lite sur på mig själv att jag inte kom på det själv.
Hatten av till dig/er!
Så nu finns inga ursäkter damen minst 30 dips på tävlingen!!
Så nu börjar vadslagningen: Jag tror Dessie Gör 31 dips på DC. Nån som vill betta imot??
Masse