onsdag, oktober 21, 2009

Thanx Mr G

Ni som läste mitt förra inlägg inser nog vilken sinnes-stämning jag var i när jag nådde gymmet för att genomföra kvällens pass.. Ganska låg. Dock brukar jag ha en förmåga att peppa mig själv och komma igång ganska bra när jag väl är där, men idag fick jag verkligen hjälp på vägen.

Lätt illamående, ont i huvudet och lite tråkigt tung i kroppen satte jag ner väskan inne i gymmet, och precis då pep det till i telefonen. Nyfiken som jag är :P så var jag ju tvungen att kolla vem det var. Fatta känslan då när jag ser detta:

"Shit vad grym du är. Riktig liten biffig madam. Ska bli intressant att få se dig i action. Nu är förväntningarna höga... " "Ser bra ut på bilderna. Ser mycket fram emot ett pass. Kram"


Så här kommer kvällens pass:

Lut. hantelpress: 2set*8reps*30kg
1set*8reps*27,5kg
Lut. hantelflyes: 3set*10reps*15kg

Militärpress: 3set*10reps*15kg
Hantelflyes: 3set*10reps*7kg

Drag mot hakan: 2set*8reps*40kg
CC uppåtdrag: 2set*10reps*20kg

Svar JA- jag har ont!!! Skööööönt..... :)

Inga kommentarer: