torsdag, april 30, 2009

Halleluja!

Ute är det så varmt att man kan tro att högsommaren har kommit, och jag tar varje tillfälle jag får att sitta på balkongen och njuta.. Idag har jag jobbat halvdag eftersom det är helg imorgon, och såklart så har jag använt eftermiddagen till att köra ett pass på gymmet; Bröst, axlar och mage. Kändes skitbra, förutom att jag redan på andra bröstövningen fick ont/ blev riktigt trött i framsida axlar vilket påverkade resten av träningspasset. Tror att jag kanske belastade för hårt på bänkpressen- som för övrigt blev utnämnd till favoritövning förra veckan i och med den ökning jag gjort sedan sist!! Mycket vill ha mer och det är antagligen därav min axel nu ömmar..

Efter 75min på gymmet tog jag mig i kragen och drog ett varv på slingan. Halleljua! du läste rätt- jag SPRANG idag! Gud vad skönt det var och gud vilken träningsvärk jag har kvar i benen sedan i måndags ;) Imorgon kommer veckans andra benpass, och jag ber om att ha kvar förmågan att gå på lördag!! Lördagen är nämligen dagen för starten på sommarsäsongen på sjökrogen som invigs med teambuilding.. Ska bli riktigt roligt!!

Ikväll blir det fejkad brasa pga av eldningsförbud, fest, tjo och tjim så länge vi orkar...älskade gänget och jag :)

Trevlig Valborg/Desi

Inga kommentarer: