fredag, april 17, 2009

Härliga fredag!

Jag valde att ta ut lite ledighet från jobb idag, tycker att jag var värd det ;)
Har tränat bra denna veckan, programmet funkar fortfarande- det ger mig ökning- så jag håller fast vid samma ett tag till. Idag har jag äntligen kommit iväg in till stan för att träna på Lokomotion och träffa Mari- som var ledig...typiskt! Fick iallafall ett bra pass tillsammans med Terese som jag inte träffat sedan ett par veckor innan tävlingen. Hon är grym på att peppa och det kändes skönt att få en dag i hennes sällskap. Vi hann dessutom med en lunch på stan där jag fick min efterlängtade laxpasta som jag inte ätit sedan i höstas.. Mumma!

Igårkväll var vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor".. Och efter lite reflektion så måste jag nog säga att jag inte tyckte att den var bra. Jag hade höga förväntningar och kände mig lite kluven när vi gick ut från bion, men nu känner jag att jag inte alls tyckte om den. Inte tillräckligt mycket för att sitta och glo i två och en halv timme iallafall.. Den var rå och snuskigt äcklig alldeles i onödan. (Så ett tips är om ni gärna vill se den så gör det hemma istället, välj en trevligare film på bion:)

Imorgon åker jag till Danmark med Anders och Ronnie som jag träffade på DC -08 (De blev 1:a och 2:a AF) för att titta på finalerna på Loaded Cup! Ska bli riktigt roligt hoppas jag! Jag återkommer med bilder efter helgen!!

Ha en extremt trevlig helg!!/Desi

Inga kommentarer: