måndag, april 20, 2009

Loaded Cup!

Vilken höjdare!
det var helt klart värt att ta sig ner till Danmark med allt meck som det innebar att växla mellan buss och tåg.. Lätt bortskämd man är med bil. Dock var det skönt att slippa vara fokuserad på vägen och bara kunna sluta ögonen och sova hela vägen- klart värdigt det med!
Jag har nog aldrig varit på en så effektiv tävling som Loaded var. Visst var det lite småstrul och så, det är väl ofrånkomligt, men från publiksidan sett så verkade ledningen och arrangörerna ha stenkoll hela tiden och de tävlande rasslade igenom i ett rasande tempo. Man hann liksom aldrig tröttna.
Mest spännande på hela tävlingen tyckte jag att BF i långa klassen var. Emma Rosengren från Sverige (tävlande för Colosseum) ställde upp, bara en vecka efter förra tävlingen (grand prix där jag fått höra att hon kom 5:a) och konkurransen var tuff. Gissa om vi höll tummarna så att det gjorde ont och hoppades på en riktig "skräll" .. Hon VANN!! Så jäkla gött!! Snacka om att man blir taggad när man ser glädjeyran på scenen...

Och bara för att jag har en skitbra bild så ska såklart bloggen strula och förminska den.. Emma står i mitten.
När jag ändå var i Skåne så passade jag på att tillbringa natten hemma hos mams och paps som tacksamt tog emot besök :)

Det är aldrig försent/Desi

Inga kommentarer: