måndag, april 13, 2009

Long time no see..

Mina veckor i huvudstaden är över för denna gång..med allt vad det innebär. huruvida jag får en fortsatt tjänst där eller ej i ett senare läge får tiden utvisa. Det är inget som jag tänker lägga någon energi på.
Jag har varit totalt värdelös på att uppdatera bloggen och jag ber om ursäkt för det/ skaffa er ett eget liv ;) Välj vilket alternativ du tycker passar dig bäst..haha.. Har faktiskt inte haft tillgång till internet!! Rena stenålderslivet, så jag har inte kunnat hjälpa det.

Jag ska börja min uppdatering från VINTERÖVNINGEN I KIRUNA, som inträffade för några veckor sedan. Jag har fått låna bilder från Malins blogg, så här kommer en liten presentation av två underbara veckor- kalla, men lärorika!






Hey hey- what can I say../Desi

Inga kommentarer: