måndag, april 13, 2009

PÅSK!!

Jag kom tillbaka till Blekinge i onsdagskväll, och i torsdags åkte jag hem till Skåne för att fira påsk och träffa alla som jag försummat i flera veckor nu..
Torsdagskvällen blev lugn, hemma med mams och paps och laddning inför fredagens träningspass på Colosseum. Fan vad jag har längtat! Jag blir alltid så himla peppad av att komma dit, ALLA är så trevliga och glada..jag blir riktigt taggad av att träna där! Både Jimmy och Sara var på plats, alltid lika roligt att hinna snacka med dem bägge. Dessutom så såg Jimmy till att fylla på mitt förråd av kosttillskott: Protein, L-glutamin, kreatin, och aminosyror.. Toppen!

Fredagen i övrigt gick i högtidens tecken.. Hela familjen samlades hemma för att måla påskägg. Vi använde såklart lilla hjärtat som ursäkt, men jag kan nog påstå att hon var den som tröttnade först av alla ;)


Som vanligt i min familj så firas allt med mat, mat, mat och godis! Vi kan sitta i timmar runt matbordet och skratta och prata..och ÄTA såklart...det är så himla mysigt! Som tur var så hann jag med ett ordentligt träningspass innan det var dags att inta fem ägg, sill och smörgåsar, påskskinka osv.. Den obligatoriska påslbakelsen skulle få plats den med, och det var en MÄTT Desi som senare på kvällen gav sig ut på fest med tjejerna. Förfest hos Vera sen vidare ut på stan, riktigt roligt!


Söndagen var lite småslö, av förklarliga skäl och det passade utmärkt med vårens första grill hemma hos BamBam och svägerskan. Gott gotti gott- gott! Bara sitta i trädgården och slappa, det är kvalité det!!
/Desi

2 kommentarer:

Malin sa...

ÅH VAD JAG LÄNGTAT EFTER UPPDATERING = har inget liv ;) vad bra att du lever och mår bra!är du hemma nu? puss och kram

FitnessDesi sa...

Heeej!
Vad glad jag blir.. Ja, jag är tillbaka nu. Största kramen!!