måndag, april 27, 2009

Att plocka upp en vattenskål..

.. är tydligen inte det enklaste när man precis varit på gymmet och kört ben..TUNGT!! Jag gjorde misstaget att försöka vara effektiv och ta Lobbans vattenskål när jag ändå passerade honom på vägen in i kasern efter träningen. Jag kom ungefär halvvägs sen skrek jag rakt ut och garvade. Samma misstag fast på andra hållet skedde när jag satt och mumsade på min keso päron/vanilj och skulle beskriva hur det såg ut när Bumbi en gång fick ett tränings-terror- sms av mig (eller hur jag tror att det nog såg ut) och halvvägs upp från stolen låste det sig och jag skrek rakt ut igen. Denna gången landade jag på stolen och sen skrattade jag så att jag nästan grät. Tur att jag är bra på att roa mig själv..hihi..

Nytt träningsprogram från och med denna veckan;

Mån: Ben, rumpa
Tis: Rygg, baksida axlar
Ons: VILA
Tors: Bröst, axlar och mage
Fre: Ben, rumpa
Lör: Biceps, triceps
Sön: VILA

Mycket ben alltså.. men det behövs. Jag vill att mina kycklingben ska bli kycklingklubbor :) Mäktigt!

Nu ska jag bara kasta mig i duschen, sen blir det mysfika på stan med älsklingen.

Puss/Desi

1 kommentar:

Pulver sa...

Ingen som har tips på kryddningar till pulverdieter och vardagsmotion? (jag har redan några tips publicerade på min blogg)