fredag, maj 01, 2009

Som bara tjejer förstår..

Äcklig mensvärk och veckans andra benpass lämnade mig illamående- och faktiskt med en längtan efter att få gråta- när jag var klar på gymmet idag.. Ont, på mer än ett ställe, men mest såklart skön smärta i benen- trots att benpressen var sönder efter Oscars och min framfart i måndags.. Hann med inte mindre ån fem olika övningar och avslutade passet på samma sätt som jag började det med leg extension där jag ökade vikten med 10 kg och körde ytterligare 3 set. Förvånandsvärt att jag klarade av att köra bil hem efteråt ;) Ska bli mycket intressant att vakna imorgon och veta hur det här passet känns dagen efter. Just nu gör alla rörelser som innefattar ben ont :)

I övrigt så har vi idag käkat frukost på stan och även hunnit med att sitta i solen och äta glass..ahhh, denna tjuvstart på sommare. Jag hoppas att det underbara vädret håller i sig!!

Trevlig fredagskväll!/Desi