lördag, maj 16, 2009

Nöjer mig endast med det bästa!

Veckan har verkligen gått fort, måste ju någonstans innebära att den varit rolig, och det har den! Småländska skogen bjöd på endast två skyfall annars har vädret varit toppen och övningarna likaså! Jag hann tyvärr inte med någon styrka men gott och väl en rask promenad å 5km slingan varje dag. Sååå tacksamt att Lobo kräver motion, annars hade jag väl inte hunnit/ kunnat komma ifrån och röra mig alls... :)
Ikväll har söta syster varit på besök, vi var nere i byn hela gänget och käkade.. Mycket trevligt! Imorgon väntar festen som jag sett fram emot i flera veckor- 30års fest med grillat vildsvin!! Kalaset startar redan 15.00 och väntar ca 70 gäster. Övernattning i stuga på intilliggande camping är ett måste ;) Kommer att bli precis lika kul som det låter!!

Natti/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter fint med partaj!
Du, får man se dig något i sommar eller du ska jobba utombys..? Jag börjar 1 juni och löser av mannen min :).

FitnessDesi sa...

Åh!! Jo, jag kommer att vara kvar iallafall fram till semestern startar..och sen lär jag ju köra ut och in ett par gånger för att besöka gymmet även efter det ;) Så då ses vi!!