måndag, maj 18, 2009

Snart får det vara slut med det roliga..

Festen i lördags var över all förväntan! Jag hade jätteroligt. Så roligt att jag inte orkade skriva något inlägg här igår, och så roligt att jag tror att min kropp mår bäst av att vila från träningen även idag. Det får snart vara slut på det roliga.. Fokus framåt!

Idag är det exakt en vecka tills jag har landat in på hotellet i Cypern och ligger på min solstol och njuter. Det ska bli underbart!! Både jag och Vera har ett stort problem..våra sommarkläder passar dåligt, så det är med lätt stress och lite "ångest" som jag ikväll ska börja rota fram bikinis och shorts längst in i garderoben. Får väl se om det slutar med gråt och tandgnissel och shopping imorgon.. men jag hoppas på att få slippa det :)
hur som helst så känns det som att denna resan blir avslutet- finalen- på mitt alltför goda leverne och när jag kommer hem så börjar allvaret. Ska bli riktigt skönt! Jag blir en bättre människa då..

Imorgon blir det nya tag!!/Desi

Inga kommentarer: