söndag, maj 10, 2009

Trevlig helg

Så har helgen kommit till sitt slut och jag är tillbaka i byn efter ett besök i Skåne. Pappa fyllde år så det har varit kalas som heter duga- som alltid är vi i min familj otroligt bra på att fira med att ÄTA :) Dagen och födelsedagsgrisen till ära gjordes en varm smörgåstårta! Har aldrig tidigare smakat det men ser redan fram emot nästa gång den bjuds.. En god blandning av pizza och smörgåstårta..typ.. Precis lika nyttigt som det låter ;)

Jag hann även med ett pass på Colosseum där jag sprang på ingen mindre än Christian som varit en flitig besökare på min blogg. Jätteroligt att få träffa honom i verkligheten och snacka lite skit. Han ska för övrigt tävla den 6/6 på Fitness Five i Ystad- rekommenderar er verkligen att åka dit och heja. Jag tycker att han verkar ha riktigt goda chanser och det är en rolig tävling!! Efter deltävling blir det sedan final i Halmstad senare i sommar- dit planerar jag att åka :) Heja- heja!!

För övrigt har helgen gått i lugn takt framåt. Jag har inte gjort särskilt mycket utan fokuserat på det viktigaste: Familjen, träningen och hann även med att träffa Vera. Att vi hann slå våra kloka huvuden ihopa är jag extra tacksam för, vi tog nämligen beslutet att åka på en resa ihopa. Så nu är det klart: Cypern om två veckor..!! Tjohoo!! Ska bli så jäkla kul!


Sist men inte minst vill jag tacka Jonas för att han lyckades roa mig hela vägen tillbaka upp hit i bilen, genom att berätta om det äventyr han ska åka på på onsdag..Lycka till ;)

Kommande vecka spenderas i Kosta på UBK med jobbet, det lär vara en trött Desi som eventuellt orkar med ett inlägg seeeent på torsdagkväll... Annars hörs vi i helgen!

Godnatten/Desi

Inga kommentarer: