måndag, maj 04, 2009

Ännu ett benpass...

Just nu känns det som att det enda jag tränar är ben.. Men visst, jag behöver det ju, och jag kör ju igenom resten av kroppen med. Men det mesta kretsar runt träning av ben, eller svidande träningsvärk. Jag ska sluta klaga och njuta av det istället ;)
Idag lyckades jag med bedriften att ta mig igenom bensparken på 50kg i alla seten.. Jag är mer än nöjd!
Efter detta underbara pass ska jag få njuta på soffan och bli serverad plättor :)

Och just det!! Teambuildingen på sjökrogen !! Vilken höjdare.. så jäkla kul. Vi var några sedan förra året och många nya ansikten. Ett kanongäng verkar det vara! Vi åt och drack allt på kommande menyn och sen blev det dans heeela natten! En super- duper helkväll :)


Puss/Desi

1 kommentar:

Lillasyster sa...

Kolla in kvällens meny....
Mumselimums!
http://www.bistrojava.se/StandardPage.aspx?content_key=18