onsdag, juli 27, 2011

Lika bra att köra!!

Nu när jag ändå lyckats fastna vid datorn trots att klockan är mitt i natten så kan jag lika gärna kasta in ett inlägg här samtidigt som jag pysslar med allt annat ;)
Vilken dag! Jag har det på sätt och vis grymt jäkla oförskämt bra, för jag ääälskar potatis och det får jag fortfarande äta :P
Krävs inte mycket för att nöja mig nu!

Morgonpromenad i vaaarm sol i morse, underbart! Efter lätt-frulle blev jag upphämtad av Åse som snällt lovat att följa med på ett pass inne i stan. Körde lite styrka och avslutade med viktade chins och dips. Jag är inte pump- stark just nu det ska gudarna veta. Men jag lyckades iallafall le åt mig själv när jag misslyckades med att haka på vikterna. Fingrarna var snabbare än huvudet typ..

Lite stångcurl..

Herman the hansome var där!Marklyft jaadå
Åse lyckades fånga mig i mitt fipplande.. ser ni varga-grinet ;)
Åses grymma ryggtavla i rodden!
Viktade chiiiiins..
Mats hjälpte/ tränade axelpressar ;)

Helt slut blev han.. :P

Avslutningsvis kom Helen och pushade mig igenom 20 minuters spinning!
Efter träning hade jag och Malin från FITNESSFOTO.SE vårt första kundmöte med Anders som ska fotograferas på måndag nästa vecka! Vi gick igenom upplägg för dagen och vilka önskemål han hade på bilder, miljö och kläder och så. Det ska bli så jäkla kul!
Är DU sugen på att göra detsamma så tveka inte på att höra av dig!

Inga kommentarer: